Tervisekindlustuse infoleht

2025 Eesti Energia AS kontserni ettevõtete töötajatele

Tervisekindlustus on tööandja poolt oma töötajate huvides sõlmitav vabatahtlik kindlustus riikliku ravikindlustussüsteemi täiendamiseks, mis annab töötajale võimaluse kasutada mugavalt tasulisi raviteenuseid.

Kindlustusperiood: 01.01.2025-31.12.2025
Kehtivuspiirkond: Eesti

Ifi tervisekindlustuse eelised

if mobile

If Mobile Baltics äpp

Mugav ja turvaline vahend tervisekindlustuse haldamiseks nutiseadmes.

e-Doktor

Pere- ning eriarsti veebikonsultatsioonid ilma eelneva broneeringuta ja need on tervisekindlustusega täielikult kaetud.

Lai valik raviteenuseid

Puuduvad varjatud piirangud, välistused on selgelt kirjeldatud. Lisaks on kaetud ka varem diagnoositud ja onkoloogiliste haiguste ravi ning tasulised teenused nii riiklikes kui ka erameditsiiniasutustes.

Tervisekindlustuse näited

Küsimused & Vastused

covered Mida teha, kui haigestute või ilmneb muu ravivajadus?

Haigestumise või muu ravivajaduse korral valige endale sobiv raviasutus Eestis. Eriarsti vastuvõtule võib pöörduda ilma perearsti saatekirjata. Täiendavateks uuringuteks, analüüsideks, protseduurideks jms vajate arsti saatekirja või määratud ravi osa oma haigusloost (näete seda veebis digilugu.ee). Haiglaravi ja taastusravi haiglas tuleb eelnevalt Ifiga kooskõlastada. Enne raviteenuse saamist on vaja kontrollida, kas teenuse osutajal on tegevusluba või kutsetunnistus. Teenuse eest tasute esialgu ise ning seejärel saate taotleda kulude hüvitamist, esitades meile kahjuteate If Mobile Baltics äpi kaudu või Ifi iseteeninduses. Hüvitame kulud maksimaalselt vastava kindlustuskaitse kindlustussumma ulatuses, arvestades maha omavastutuse.

coveredKuidas saada hüvitist?

Hüvitise saamiseks täitke tervisekahju teade If Mobile Baltics äpis või Ifi iseteeninduses.
Kahjuteatele tuleb lisada ravidokumendid (saatekiri, tõend, väljavõte haigusloost vmt). Originaale pole vaja — piisab, kui teete dokumentidest foto ning laadite failid tervisekahju teate juurde.

coveredKelle nimele peab olema vormistatud kuludokument?

Esitatud dokumentidest peab olema näha, et teenust on osutatud kindlustatule endale. Kindlustatuks on tavaliselt ainult ettevõtte töötajad; pereliikmetele kindlustuskaitse ei kehti.

coveredMilliseid dokumente on vaja on hüvitise taotlemiseks?

Kahju hüvitamise otsuse tegemiseks vajame kõiki kahjujuhtumit puudutavaid dokumente. Seega on kahjujuhtumi lahendamisel väga oluline Teie koostöö meiega.

Kindlustuskaitse

Dokumendid

Arsti konsultatsioon
• raviteenuse kulu tõendav dokument (nt visiiditasu arve), millel on näha kindlustatule osutatud teenuse nimetused (nt ortopeedi konsultatsioon)
Uuringud, analüüsid, taastusravi
• raviteenuse kulu tõendav dokument (arve, millel on näha protseduuride nimetused)
• saatekirja või ambulatoorse epikriisi koopia (nt digilugu.ee)
Hambaravi
• raviteenuse kulu tõendav dokument (arve, millel on näha protseduuride nimetused)
Vaktsineerimine
• raviteenuse kulu tõendav dokument
• koopia immuniseerimistõendist
Retseptiravimid
• retsept (digilugu.ee või eesti.ee) ja ravimite ostuarve
Haiglaravi
• raviteenuse kulu tõendav dokument
• ambulatoorne epikriis ravi määramise kohta (nt digilugu.ee)

coveredKuidas saab kontrollida oma kindlustushüvitise limiidi jääki?

Kõige mugavam on limiite jälgida If Mobile Baltics äpis, samuti saab seda teha Ifi iseteeninduses.

coveredKas minu tööandja näeb minu haiguseloo ajalugu?

Tervisekindlustuse kahjujuhtumi korral esitab kindlustatu kõik vajalikud dokumendid otse Ifile ning tööandja saab Ifilt kindlustuskaitsete kasutamise kohta anonüümse üldkokkuvõtte. Töötaja ei pea esitama oma tööandjale dokumente terviseseisundi ega ravikulude kohta.

coveredMis ei kuulu tervisekindlustusega hüvitamisele?

Tutvuge kindlasti välistustega, mis ei kuulu tervisekindlustusega hüvitamisele. Välistused leiate tööandja tervisekindlustuse tingimustes.

coveredKuidas olla kindel, et kindlustus hüvitab raviarve?

Kui tahate veenduda, et soovitud ravi kuulub hüvitamisele, võtke kirjuta e-mailile kahjud@if.ee või meiega ühendust kindlustustelefonil 777 1211.

coveredKuidas kasutada If Mobile Baltics äpis või Ifi iseteeninduses?

Loe lähemalt siit

Tingimused

  • Kindlustusandja - If P&C Insurance AS
  • Kindlustusperiood - 1 aasta
  • Kindlustuse kehtivuspiirkond - Eesti
  • Palun tutvuge tervisekindlustuse dokumentidega lähemalt meie kodulehel www.if.ee. Tervisekindlustuse tingimused leiate Tutvuge tervisekindlustuse tingimustega:
    • Tervisekindlustuse tingimused
    • Kindlustuse üldtingimused
    • Tervisekindlustuse teabedokument
  • Kindlustuskaitsete sisu ja välistused on täpsemalt kirjas kindlustustingimustes
  • Isikuandmete töötlemine Ifis: https://www.if.ee/isikuandmed
back-to-top